Autor Wiadomość
Gieferg
PostWysłany: Pon 17:28, 04 Lut 2019    Temat postu:

I jeszcze jawne rzuty do tego - co prawda niektóre testy wręcz wypada robić za zasłonką (przeszukiwanie itp.), ale jak bohater próbuje przeskoczyć przepaść, to niech sobie rzuca i zobaczymy, czy da radę. W ten sposób jednego zawodnika kiedyś straciłem w połowie sesji, a wraz z nim cały wątek poboczny. Na szczęscie drużynie towarzyszył wtedy BN (NPC) którego mogłem oddać temu graczowi pod kontrolę do końca sesji, żeby się nie nudził Razz
Wilczy
PostWysłany: Pon 17:24, 04 Lut 2019    Temat postu:

Też jestem zdania, że zawsze kostki Smile turlanie kośćmi jest sprawiedliwe. A kolejny aspekt to mimo wszystko dreszczyk emocji, a co jak się uda? A co jak się nie uda... Bez tego nie ma klimatu.
Gieferg
PostWysłany: Pon 16:12, 04 Lut 2019    Temat postu: Odwieczny dylemat - z kostkami czy bez...

ZAWSZE z kostkami.

Tylko i wyłącznie wtedy było sprawiedliwie, tylko i wyłącznie wtedy było prawdziwe napięcie, prawdziwe emocje i satysfakcja z pokonania silniejszego przeciwnika, gdy się wyrzuciło samo szóstki.

Mówię to z perspektywy MG, który próbował też prowadzenia bezkostkowego - ani mnie się to nie podobało, ani graczom. Jak wiedzą ci, którzy u mnie grali - śmierć czyhała za rogiem, nieważne jak istotnym się było dla fabuły, nieważne czy scenariusz się opierał na danej postaci. Pech w kostkach mógł zabić każdego i... zabijał.

A gdy ktoś przetrwał kilkanaście sesji mógł być z siebie dumny. Co by z tego zostało przy bezkostkowym prowadzeniu? Gdybym chciał po prostu opowiedzieć historię, to napisałbym powieść... cóż, w zasadzie to napisałem, ale to już inna historia Razz

Poza tym W:GW ma świetną (w założeniach i podstawach) mechanikę, żal nie korzystać.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group